Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přesuvna
Bartel, Jindřich ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o návrhu přesuvny svazků plechu se zdvihem pomocí šroubových zvedáků. Práce obsahuje technickou rozvahu konstrukce elektromechanické a hydraulické přesuvny. Hlavní náplní práce je popis koncepčního řešení a popis zvolených komponent. Součástí práce jsou výpočty pohonu pojezdu a zdvihu, návrh a kontrola kolových bloků a pojezdového řetězu. Závěr práce obsahuje pevnostní analýzu metodou konečných prvků s určením maximálních napětí a deformací. Součástí práce je přiložená výkresová dokumentace.
Nové brněnské hlavní nádraží a jeho veřejná prostranství
Sedláček, Jakub ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh nového brněnského hlavního nádraží. Řešené území novostavby protíná hranice tří katastrálních území Brna, konkrétně se jedná o Komárov, Štýřice a Trnitou. Zahrnuje samotné drážní těleso, přednádražní prostor a zanádražní prostor, které jsou v bezprostřední návaznosti na nábřeží řeky Svratky. Nádražní objekt je potom řešen jako mostová konstrukce, která posouvá jednotlivé prostory kolejišť a nástupišť do úrovně +7,65 m nad okolní terén. Drážní těleso tudíž netvoří územní bariéru. Hlavním konceptem návrhu nádraží je prodloužení osy nového městského bulváru skrze nádražní těleso a vytvoření výškové dominanty v zanádražním prostoru. Osa se potom propisuje do provozní struktury a formy zastřešení. Samotné nádraží je v návrhu rozčleněno do dvou podzemních a dvou nadzemních podlaží. Podzemní podlaží zahrnují parkování P+R, zásobovací úsek, technologické provozy a terminál podzemní dráhy SJKD. První nadzemní podlaží je potom hlavním provozním uzlem. Nachází se v něm převýšená vstupní hala, hlavní obchodní pasáž, autobusový terminál, odbavovací prostory a komunikační koridory. Druhé nadzemní podlaží zahrnuje prostory nástupišť a prostor pro čekání ve vstupní hale. Základní konstrukční systém zahrnuje dvě hlavní části. Na masivní konstrukci drážního tělesa navazuje železobetonová konstrukce podzemního podlaží, která je založena na vrtaných železobetonových pilotách. Zastřešení nástupišť je řešeno formou ocelové konstrukce. V nižší části se jedná o příhradové vazníky a ocelové sloupy v úrovni nástupišť, převýšenou část v ose bulváru potom tvoří příhradová mostová konstrukce s charakteristickým profilem. Objekt nádraží bude tvořit novou bránu do města, a stane se tak zásadní spojnicí mezi plánovanou novou čtvrtí Trnitou a historickým centrem města.
Přesuvna elektromechanická
Přecechtílek, Pavel ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provést konstrukční návrh přesuvny pro přemisťování svazků plechů s rozvahou konstrukce elektromechanické a elektrohydraulické a provést důležité technické výpočty. Úvod práce obsahuje popis použitého konstrukčního řešení s popisem jednotlivých částí přesuvny a přehled použitých komponentů od jednotlivých výrobců. Práce zahrnuje funkční výpočet, který obsahuje zejména návrh a kontrolu pohonu pojezdového a zdvihacího ústrojí, výpočet rychlosti pojezdu a zdvihu břemene, dále řetězových převodů a dalších konstrukčních celků přesuvny. Závěr práce se zabývá pevnostním posouzením rámu přesuvny pomocí metody konečných prvků a také posouzením maximální nosnosti stroje a případných konstrukčních úprav. Součástí práce je i požadovaná výkresová dokumentace, tedy sestavný výkres přesuvny, kolejnicové dráhy a detailní výkresy rámu a excentrů pojezdových kol.
Nové brněnské hlavní nádraží a jeho veřejná prostranství
Sedláček, Jakub ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh nového brněnského hlavního nádraží. Řešené území novostavby protíná hranice tří katastrálních území Brna, konkrétně se jedná o Komárov, Štýřice a Trnitou. Zahrnuje samotné drážní těleso, přednádražní prostor a zanádražní prostor, které jsou v bezprostřední návaznosti na nábřeží řeky Svratky. Nádražní objekt je potom řešen jako mostová konstrukce, která posouvá jednotlivé prostory kolejišť a nástupišť do úrovně +7,65 m nad okolní terén. Drážní těleso tudíž netvoří územní bariéru. Hlavním konceptem návrhu nádraží je prodloužení osy nového městského bulváru skrze nádražní těleso a vytvoření výškové dominanty v zanádražním prostoru. Osa se potom propisuje do provozní struktury a formy zastřešení. Samotné nádraží je v návrhu rozčleněno do dvou podzemních a dvou nadzemních podlaží. Podzemní podlaží zahrnují parkování P+R, zásobovací úsek, technologické provozy a terminál podzemní dráhy SJKD. První nadzemní podlaží je potom hlavním provozním uzlem. Nachází se v něm převýšená vstupní hala, hlavní obchodní pasáž, autobusový terminál, odbavovací prostory a komunikační koridory. Druhé nadzemní podlaží zahrnuje prostory nástupišť a prostor pro čekání ve vstupní hale. Základní konstrukční systém zahrnuje dvě hlavní části. Na masivní konstrukci drážního tělesa navazuje železobetonová konstrukce podzemního podlaží, která je založena na vrtaných železobetonových pilotách. Zastřešení nástupišť je řešeno formou ocelové konstrukce. V nižší části se jedná o příhradové vazníky a ocelové sloupy v úrovni nástupišť, převýšenou část v ose bulváru potom tvoří příhradová mostová konstrukce s charakteristickým profilem. Objekt nádraží bude tvořit novou bránu do města, a stane se tak zásadní spojnicí mezi plánovanou novou čtvrtí Trnitou a historickým centrem města.
Přesuvna
Bartel, Jindřich ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o návrhu přesuvny svazků plechu se zdvihem pomocí šroubových zvedáků. Práce obsahuje technickou rozvahu konstrukce elektromechanické a hydraulické přesuvny. Hlavní náplní práce je popis koncepčního řešení a popis zvolených komponent. Součástí práce jsou výpočty pohonu pojezdu a zdvihu, návrh a kontrola kolových bloků a pojezdového řetězu. Závěr práce obsahuje pevnostní analýzu metodou konečných prvků s určením maximálních napětí a deformací. Součástí práce je přiložená výkresová dokumentace.
Přesuvna elektromechanická
Přecechtílek, Pavel ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provést konstrukční návrh přesuvny pro přemisťování svazků plechů s rozvahou konstrukce elektromechanické a elektrohydraulické a provést důležité technické výpočty. Úvod práce obsahuje popis použitého konstrukčního řešení s popisem jednotlivých částí přesuvny a přehled použitých komponentů od jednotlivých výrobců. Práce zahrnuje funkční výpočet, který obsahuje zejména návrh a kontrolu pohonu pojezdového a zdvihacího ústrojí, výpočet rychlosti pojezdu a zdvihu břemene, dále řetězových převodů a dalších konstrukčních celků přesuvny. Závěr práce se zabývá pevnostním posouzením rámu přesuvny pomocí metody konečných prvků a také posouzením maximální nosnosti stroje a případných konstrukčních úprav. Součástí práce je i požadovaná výkresová dokumentace, tedy sestavný výkres přesuvny, kolejnicové dráhy a detailní výkresy rámu a excentrů pojezdových kol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.